הדף בטעינה...
גודל גופן: א   א   א   א

 

כלכלת מוצרי מידע (13030)
עמוד <<הקודם   הבא>> הצג אובייקט חדש לפי סדר פרטים לפי בחירת פריטים להדפסה
 הדפס
כלכלת מוצרי מידע
תחום דעת:  המחלקה לניהול ולכלכלה
קורס: כלכלת מוצרי מידע 13030
מחבר/ים: ד"ר ניצה גרי (כתיבה), פרופ' זאב נוימן (יועץ אקדמי בכיר), ענת גפני (עריכה)
ISBN‏: 9650608362
מס' כרכים:  1
מו"ל: רעננה : האוניברסיטה הפתוחה, תשס"ו 2006 ‬
שפה:  עברית
תיאור: איך להשיג קשב אפקטיבי של לקוחות, של עובדים ושל גורמים אחרים? איך משפיעות
טכנולוגיות מידע ותקשורת מתקדמות על הכדאיות של מיקור-חוץ? מה צריך ארגון
לעשות כדי שהשקעותיו במערכות מידע ובמוצרי מידע יהיו כדאיות מהבחינה הכלכלית,
ואולי גם יעניקו לו יתרון תחרותי לטווח קצר או ארוך? האם כדאי לארגון ליישם מערכות
מידע בין-ארגוניות, עם מי ואיך? שאלות אלו ואחרות נידונות בספר זה, המיועד לאנשי
עסקים, ליזמים של מוצרי מידע, למנהלים ולעובדים המחפשים דרכים להשביח את ערכם
של ארגונים באמצעות מוצרי מידע.
הספר אינו מחייב ידע מוקדם בכלכלה או היכרות עם טכנולוגיות מידע או מוצרי מידע,
אבל מניח שלקורא יש רקע מעשי או אקדמי במינהל עסקים.
הערה כללית:  הקורס שייך לתואר שני במינהל עסקים ‬
חלקו הראשון של הקורס (יחידות 8-1) מבוסס על ספר :
Shapiro, Carl, Varian, Hal R. (1999) Information rules : a strategic guide
to the network economy. Harvard Business School Press
חלקו השני של הקורס הכלול בספר: גרי, ניצה. (2006). "נושאים נבחרים
בכלכלת מוצרי מידע". רעננה: האוניברסיטה הפתוחה. הוא מונה ארבעה פרקים,
המקבילים ליחידות 9, 10, 11, 12.
תזאורוס באנגלית (LC)‏:  Information systems, Outsourcing, Value of information, Experience economy, Attention economy, Cost/benefit
תזאורוס בעברית:  מערכות מידע, מיקור חוץ, ערך מידע, כלכלת חוויות, קשב, עלות/תועלת
[1 (segHrefId1)]
עמוד <<הקודם  הבא>>